Του Γιάννη Βερμισσώ
 
Παρέχει ασφάλεια, αποζημιώνει ταχύτατα, έχει οικονομική ρευστότητα, εκπαιδεύει και στηρίζει συνεργάτες και πελάτες. Δημιουργεί προυποθέσεις για να αναλάβει πρωταγωνιστικό ρόλο στα αμέσως επόμενα χρόνια, φτιάχνει απλά και σύνθετα πακέτα ασφάλισης, αγκαλιάζει τους συνεργάτες της και διατηρεί ένα προφίλ που αρμόζει σε κάθε εταιρεία που σέβεται τον εαυτό της και τους πελάτες της.
 
Σε αυτό το πλαίσιο τοποθετεί τη NP Insurance ο κ. Νίκος Ζάχος Διευθυντής Οικονομικών και Διοικητικών Υπηρεσιών της NP Insurance. Μιλώντας στο insurance eea αναλύει εκτενώς την στρατηγική, την καθημερινή προσπάθεια, τους στόχους και τα επιτεύγματα της εταιρείας τα οποία και της δημιουργούν σημαντική αξία και την ανάγουν σε υψηλή θέση στην αγορά.
 
Με εμφανή προτεραιότητα σε ποιοτικές επιλογές και κινήσεις που θωρακίζουν την εταιρεία, η NP έχει έντονο χαρακτηριστικό την δημιουργία δεσμών με συνεργάτες και πελάτες.
 
Επενδύει σε εκπαίδευση, τεχνολογία και ανθρώπινο δυναμικό έχοντας άποψη σταθερή για τα εναλλακτικά δίκτυα πωλήσεων, τις ιντερνετικές μεθόδους και τις τακτικές που οδήγησαν την αγορά στην σημερινή της κατάσταση. Ας δούμε όμως λεπτομερώς τα όσα μας αναφέρει:

 

Που θέλετε να ξεχωρίζει, να διακρίνεται  η NP στην αγορά ώστε αυτό να είναι η σημαία σας το διακριτικό σας πλεονέκτημα στην αγορά;
 
ΝΖ: Η αγορά μας έχει δοκιμαστεί σε πολύ μεγάλο βαθμό στα μάτια των ασφαλισμένων και ειδικότερα από το 2000 και μετά με το κλείσιμο πάνω από 20 ασφαλιστικών εταιριών. Με αυτά τα δεδομένα, δεν αποτελεί κλισέ για την εταιρία να επισημάνει σε όλους τους τόνους, ότι ο νούμερο ένα διαχρονικός μας στόχος είναι η ασφάλεια όλων όσων εμπιστεύονται την NP Insurance, είτε είναι οι 150.000 ασφαλισμένοι μας είτε οι 800 εργαζόμενοι μας από τον χώρο των πωλήσεων και των διοικητικών υπηρεσιών.

Θέλουμε και το έχουμε επιτύχει νομίζω, η λέξη ασφάλεια να αποτελεί συνώνυμο της NP Insurance. H κουλτούρα της εταιρίας πάντα ήταν προσανατολισμένη στο δίκτυο συνεργατών μας και στη διασφάλιση των επαγγελματιών του μέλλοντος.

Πολλοί εκ των συναδέλφων μας στην αγορά, χαρακτηρίζουν την εταιρία «δύσκολη» στις συνεργασίες της και είναι αλήθεια, δεν ήταν ποτέ στόχος μας η δημιουργία ενός πολυάριθμου και απρόσωπου δικτύου πωλήσεων μόνο και μόνο για την αύξηση της παραγωγής.

Είδαμε ότι αυτές οι στρατηγικές που δυστυχώς ακολουθούνταν επί δεκαετίες στην ασφαλιστική αγορά, δεν οδήγησαν εν τέλει πουθενά και μόνο προβλήματα δημιούργησαν στο δίκτυο και στους πολίτες. Η εξέλιξη του επαγγέλματός μας θεωρώ ότι θα είναι μεγάλη στα άμεσα χρόνια που έρχονται και είναι πολύ σημαντικό να αντιληφθούν όλοι γρήγορα ότι το «παλιό» έχει τελειώσει εδώ και πολύ καιρό και ότι ανοίγονται νέες προοπτικές αλλά με εντελώς διαφορετικά χαρακτηριστικά.
 
Ποια είναι τα άμεσα σχέδιά σας σε επίπεδο προΪόντων και ανάπτυξης εργασιών.
 
ΝΖ: Είμαστε μια εταιρία που δεν μένει ποτέ στάσιμη, είμαστε μέσα στον παλμό της αγοράς και των καταναλωτών και γνωρίζουμε τις ανάγκες τους. Δεν έχει νόημα να μιλήσουμε για ιδιαίτερα και «ψαγμένα» ειδικά προϊόντα που δημιουργούμε απλά και μόνο για το «φαίνεσθαι». Σε μια αγορά τόσο πολύ υποασφαλισμένη στις πιο βασικές ασφαλιστικές ανάγκες των πολιτών , με ασφαλισμένα μόλις το 20% των σπιτιών, το 30% των επιχειρήσεων,το 10% των αστικών και επαγγελματικών ευθυνών και με 800 χιλιάδες ανασφάλιστα οχήματα η Εταιρία έχει εστιάσει στη δημιουργία πακέτων ασφάλισης που ικανοποιούν όλες τις ανάγκες των ασφαλισμένων, από τις πιο απλές και οικονομικές έως τις πλέον απαιτητικές, προκειμένου να εξασφαλίσουν την περιουσία τους είτε αναφερόμαστε στο αυτοκίνητο, στο σκάφος αναψυχής, στις μεταφορές, στη νομική προστασία στις αστικές και στις επαγγελματικές ευθύνες , στα προσωπικά ατυχήματα, στα έργα υποδομών και φυσικά στα σπίτια και στις επιχειρήσεις.
 
Στόχος μας είναι να μην υπάρξει κανένας συμπολίτης μας εκτεθειμένος σε όλους αυτούς τους κινδύνους που καθημερινά συμβαίνουν και με πολύ χαμηλό κόστος να είναι εξασφαλισμένος ο κόπος μιας ζωής και η οικογένειά του.
 
Ποιόν ρόλο αποδίδεται στους συνεργάτες διαμεσολαβούντες.
 
ΝΖ: Οι συνεργάτες μας στο χώρο των πωλήσεων, ήταν, είναι και θα είναι η κινητήρια δύναμη και μοχλός ανάπτυξης της Εταιρίας. Αποδεικνύουμε καθημερινά στην πράξη αυτά που λέμε και οι συνεργάτες μας εκτιμούν το αληθινό πρόσωπο της εταιρίας και την απόλυτη συνέπεια σε ότι συμφωνούμε. Με την επιμονή μας σε πολλά θέματα, έχουμε προστατεύσει τους συνεργάτες μας από τα προβλήματα που δημιούργησε ο τρόπος ανάπτυξης του παρελθόντος και χαιρόμαστε να πούμε ότι έχουμε ένα απόλυτο υγιές δίκτυο συνεργατών με μηδενική επισφάλεια για την εταιρία.
 
Ποια βαρύτητα δίνετε σε αυτές τις συνεργασίες και πως τις συντηρείτε και τις αναπτύσσετε;
 
ΝΖ: Αγαπάμε τους συνεργάτες μας, γιατί είμαστε μια εταιρία ασφαλιστών και γνωρίζουμε από πρώτο χέρι ποιες είναι οι πραγματικές τους ανάγκες και τι βοήθεια χρειάζονται. Το νέο περιβάλλον έχει υψηλές απαιτήσεις και σε αυτές τις απαιτήσεις η εταιρία έχει προνοήσει και έχει προετοιμάσει τους συνεργάτες μας, πολύ πιο έγκαιρα από τον ανταγωνισμό. Τελευταίο παράδειγμα, το υποχρεωτικό πλέον από την ΤτΕ πρόγραμμα επανεκπαίδευσης και
επαναπιστοποίησης ασφαλιστικών διαμεσολαβητών , όπου η Np Insurance λειτουργεί κέντρο εκπαίδευσης με πιστοποίηση για την επανεκπαίδευση και στους τρεις τομείς και για το σύνολο των εκπαιδευτικών ωρών που απαιτούνται, διοργανώνοντας άνω των 60 εκπαιδευτικών συναντήσεων το χρόνο σε όλη την Ελλάδα, προκειμένου να μεταφέρουμε επί τόπου την γνώση που είναι απαραίτητη για την εξέλιξη των συνεργατών μας.
 
Σχετικά με τις αποζημιώσεις ζημιών ποια είναι η πολιτική σας;
 
ΝΖ: Η πληρωμή των αποζημιώσεων δεν θα έπρεπε να είναι παράγοντας διαφοροποίησης μεταξύ των εταιριών καθώς αποτελεί την βασική μας υποχρέωση ως ασφαλιστές. Για την NP Insurance, ο διακανονισμός της ζημιάς ο οποίος γίνεται από έμπειρο στελεχιακό προσωπικό στα κεντρικά της εταιρίας και η πληρωμή των αποζημιώσεων, είναι ίσως η ταχύτερη στην αγορά. Η πολύ καλή διαχείριση εκ μέρους της εταιρίας των διαθεσίμων της και του ενεργητικού μας, μας δίνει το πλεονέκτημα της υψηλής ρευστότητας που είναι ανά πάσα στιγμή διαθέσιμη για την κάλυψη όλων των υποχρεώσεών μας.
 
Πως βλέπετε το μέλλον της ΝP σε επίπεδο οργανικών μεγεθών. Θέλετε να μεγαλώσετε περισσότερο;
 
ΝΖ: Οργανισμός ο οποίος δεν αναπτύσσεται και μένει στάσιμος, δεν επιβιώνει όπως ισχύει στη φύση, το ίδιο ισχύει και στις εταιρίες. Όμως όπως αναφέρω και προηγουμένως, η παραγωγή για την παραγωγή δεν ήταν ποτέ αυτοσκοπός για την εταιρία. Σαφώς και επιθυμούμε την ανάπτυξη των παραγωγικών μας μεγεθών, αλλά όχι εις βάρος των ισχυρών θεμελιωδών στοιχείων που έχουμε δημιουργήσει, πάντα πρωτεύοντα ρόλο θα παίξει η υγεία της εταιρίας και η παράλληλη ανάπτυξη μεταξύ οικονομικών μεγεθών και παραγωγής. Με τα Solvency II άλλωστε, αυτό είναι ποιο επίκαιρο από ποτέ, καθώς αυτό πρεσβεύουν και οι νέοι κανόνες αξιολόγησης της κεφαλαιακής επάρκειας. Η Εταιρία έχει όλες τις προϋποθέσεις και τα χαρακτηριστικά ώστε να πρωταγωνιστήσει στα χρόνια που έρχονται και πιστεύω ότι θα πρωταγωνιστήσει.
 
Εχετε πιστούς πελάτες, σε τι ποσοστό διαμορφώνονται και που το αποδίδετε;
 
ΝΖ: Η Εταιρία έχει δημιουργήσει δέκα χρόνια τώρα ένα σταθερό δίκτυο 700 συνεργατών πανελλαδικά , εκ των οποίων το 50% είναι αποκλειστικοί μας συνεργάτες. Ως εκ τούτου εφόσον έχουμε σταθερές και χρόνιες συνεργασίες με τους συνεργάτες μας, έχουμε πιστό και σταθερό πελατολόγιο, και αυτό διότι οι ασφαλισμένοι μας έχουν γνωρίσει μέσα σε αυτά τα χρόνια το υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης της εταιρίας, έχουν λάβει αποζημιώσεις σε πολύ γρήγορο χρόνο, νοιώθουν απόλυτη ασφάλεια με την εταιρία και απολαμβάνουν πλούσιες καλύψεις και υπηρεσίες με πολύ λογικό κόστος.
 
Πιστεύετε στις ιντερνετικές πωλήσεις και έχετε σχέδια προς αυτή την κατεύθυνση.
 
ΝΖ: Οι direct πωλήσεις είτε γίνονται με τη μορφή του internet είτε μέσω των δικτύων των τραπεζικών καταστημάτων, είναι η νέα μορφή ανταγωνισμού που έχουμε να αντιμετωπίσουμε και η οποία θα συνεχίσει να αναπτύσσεται και να λαμβάνει μερίδια αγοράς. Από τη στιγμή που πλέον έχουν μπει στη ζωή μας αυτά τα εναλλακτικά κανάλια διανομής τόσο δυναμικά τα τελευταία χρόνια, θα ήταν στρουθοκαμηλισμός να προσπαθούμε να το αγνοήσουμε και να μην λαμβάνουμε υπόψη μας.
 
Στην Np Insurance έχουμε δηλώσει ότι αναπτυσσόμαστε μέσω του δικτύου συνεργατών μας και αυτό θα συνεχίσουμε να κάνουμε και στο μέλλον. Έχουμε δώσει και θα συνεχίσουμε ακόμα περισσότερο να δίνουμε χρήσιμα τεχνολογικά εργαλεία στους συνεργάτες μας, ώστε να είναι σε πλεονεκτικότερη θέση έναντι οποιουδήποτε εναλλακτικού δικτύου και ιντερνετικής πώλησης.
 
Μιλήστε μας για την τεχνολογική εξέλιξη της NP .
 
ΝΖ: Οι δυνατότητες που έχουν πλέον όλοι μας οι συνεργάτες ακόμη και στο ποιο απομακρυσμένο σημείο του χάρτη, είναι τεράστιες. Ας αναλογιστούμε απλά τι μπορεί να κάνει πλέον ο ασφαλιστής της NP από το γραφείο του, σε σχέση με πριν πέντε χρόνια και θα αντιληφθούμε τα βήματα προόδου που έχουν γίνει και πόσα ακόμα μπορεί να εξελιχθεί το επάγγελμά μας. Μπορεί λοιπόν από το γραφείο του να διαχειριστεί όλη την παραγωγή του από τον υπολογιστή του, να εκτυπώσει ανανεωτήρια συμβόλαια, να καταχωρήσει και να εκδώσει μόνος του νέα συμβόλαια, να παρακολουθήσει την εξέλιξη των ζημιών του, να ελέγξει την εισπραξιμότητα της παραγωγής του, να πληρώσουν οι πελάτες του στο γραφείο του μέσω πιστωτικής κάρτας, να πληρώνει τα συμβόλαιά του αυτόματα μέσω e-banking χωρίς να ανησυχεί ποτέ για το διαθέσιμο υπόλοιπό του στο Portal και άλλες ακόμη δυνατότητες που απλά κάνουν το καθημερινό του έργο πολύ πιο εύκολο, αυτόνομο και ευχάριστο.